dinsdag 20 maart 2012

Website redesign voor re-On

Vandaag is een nieuwe redesign van de website van re-On live gegaan: http://www.re-on.nl. Voor re-On heeft Dunes een nieuw webdesign gemaakt en hebben we de website zoekmachinevriendelijk geoptimaliseerd. 

re-On detacheert met name bedrijfsartsen, maar ook arbeidsdeskundigen, bij arbodiensten, grote werkgevers, het UWV, gemeenten en verzekeraars.
Hun opdrachtgevers hebben vaak een tijdelijk capaciteitsvraagstuk voortkomend uit een veranderingsproces. re-On helpt om deze veranderingen tot een succes te maken door tijdelijk personeel en/of expertise aan te bieden. re-On houdt zich daarnaast bezig met het leveren van verzuimconsulten aan arbodiensten, werkgevers, verzekeraars en casemanagementorganisaties.


re-On levert gegarandeerd binnen vijf werkdagen een consult. Inmiddels zijn meer dan 40 opdrachtgevers en daarvan 400 casemanagers bevoegd een planning in re-On’s bedrijfsartsenagenda te maken. De bedrijfsartsenagenda is direct vanaf de homepage te bereiken en zit genest in het nieuwe webdesign.

De site is logisch opgedeeld in de doelgroepen die re-On probeert te bereiken en naast deze doelgroepen heeft Dunes voor re-On ook een product (bedrijfsartsenagenda) en een eigenschap (landelijke dekking) in de hoofdhiërarchie terug laten komen. De algemene informatie “over re-On” en bijvoorbeeld de “Links” staan in een eigen quicklink menu.

De routebeschrijving wordt op de pagina zelf en in de huisstijl van de site door Google maps berekend. De verschillende spreekuurlocatie’s worden weergegeven in een custom google map. Deze locaties zijn daarmee makkelijk vanuit het google maps account te updaten.

Bedrijfsarts - Re-on bedrijfsartsen:


'via Blog this'